tiistai 17. tammikuuta 2017

Lisää vaihtoa ja typeryyksiä

Vaihdoin puhelinliittymänkin kun kerran vauhtiin pääsin! :-) En juurikaan soittele ja tekstaa, kaikki hoituu nykyään whatsupilla niin mitäpä sitä turhasta maksamaan, pienempi nopeuskin riittää minulle. Ja taas tuli satanen vuodessa säästöä! Hyvä minä!

Mutta sitten ei hyvä minä... En tiedä onko joku ikäkriisi mutta olen viikossa laittanut aivan liikaa rahaa meikkeihin...Meikkimunia, huulipunia, ties mitä concealereita....voi helvetti! Miten sitä jotenkin toimii kuin hypnoosissa? Ottaa vaan puhelimen käteensä, avaa kaupan ja alkaa selata ja kasata tavaraa ostoskoriin: "Voi kun ihana, haluun!" "Voi kun halpa, pakko ostaa!" "Tollasta on ihan pakko kokeilla!" Ei näihin nyt toki hurjia summia ole mennyt mutta jokunen kymppi kuitenkin, olisi sen voinut järkevämminkin käyttää. No onpa rypyt ojennuksessa pitkän aikaa... argh!

Koitan nyt loppukuun pysyä ruodussa, pakkokin kun tilillä on alle 40 € rahaa... Olen onneksi säästöönkin saanut vähän extraa. Hyvin vähän, mutta kaikki on kotiinpäin.

Mukavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti